miejsce pracy: Jelenia Góra
Zakres obowiązków:
– telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w zakresie udzielenia informacji na temat oferty firmy, umawiania i planowania prac serwisu,
– utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi Klientami,
– aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
– oferowanie i sprzedaż usług serwisowych,
– współpraca z innymi działami.
Oczekujemy:
– wykształcenie min. średnie,
– dyspozycyjności, odpowiedzialności, komunikatywności,
– dobrej znajomości obsługi komputera,
– otwartości w nawiązywaniu kontaktów i wysokiej kultury osobistej,
– dynamizmu w działaniu, entuzjazmu i zaangażowania w pracę.
Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży.
Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie – umowę o pracę na pełen etat,
– możliwość rozwoju w strukturach firmy,
– ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
– opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, ulgi pracownicze.